سوالات متداول
بخشی از پر تکرارترین سوالات مشتریان ما
ورود و ثبت نام
برای ثبت نام در هایپر اسپرت، از قسمت سمت چپ منوی بالای سایت استفاده کنید. این گزینه در دکستاپ (کامپیوتر) تحت عنوان “ورود به حساب کاربری” وجود دارد. بعد از ورود به صفحه ی مورد نظر از پایین صفحه “ثبت نام در سایت” را انتخاب کنید یا در صورت نیاز ورود از طریق گوگل را امتحان کنید.
خیر، شما میتوانید خرید خود را به صورت کاربر میهمان انجام دهید اما با عضویت در هاپر اسپرت از امتیازاتی مانند تخفیف های ویژه، جشنواره ها، کد های تخفیف و … با خبر خواهید شد.
برای امنیت حساب کاربری خود رمز شما باید دستکم ۷ حرف باشد. برای قویتر کردن آن، از حروف کوچک و بزرگ انگلیسی، اعداد و نمادهایی مانند ! ” ؟ $ % ^ & ) استفاده کنید
بله، برای رفاه حال شما عزیزان امکان ثبت تلفنی سفارشات در هایپر اسپرت وجود دارد. برای ثبت سفارش با تلفن 33221274-066 در تماس باشید.
پیگیری ارسال سفارش
ارسال کالا از طریق پست پیشتاز یا تیپاکس صورت خواهد گرفت.
اگر یک سفارش را پرداخت کرده و تصمیم بگیرید کالایی دیگر را به سفارشتان اضافه کنید، میتوانید با مراجعه به بخش “سفارشات” در حساب کاربری خود از وضعیت فعلی سفارش قبلی مطلع شوید. در صورتی که سفارش قبلی شما از انبار هایپر اسپرت خارج نشده باشد، سفارش جدید شما به همراه سفارش قبلی ارسال خواهد شد و شما تنها یک بار هزینه پست را خواهید پرداخت. در صورت بروز هرگونه مشکل میتوانید با شماره های پشتیبان در تماس باشید.
در حال حاضر پرداخت سفارش تنها از طریق درگاه های موجود در وبسایت امکان پذیر است. تنها در خرم آباد میتواند مبلغ سفارش را درب منزل پرداخت کنید.
اگر سفارش شما از انبار به مقصد مورد نظر خارج نشده باشد امکان لغو سفارش از طریق تماس با پشتیبانی وجود دارد.
شرایط بازگردانی کالا
– در صورت ثبت سفارش اگر از خرید خود منصرف شده اید و سفارش شما هنوز ارسال نشده باشد، باید هر چه سریعتر مراتب را به کارشناسان فروش هایپر اسپرت اطلاع دهید. – در صورت انصراف از خرید کالا پس از دریافت آن مشتری می بایست مراتب را حداکثر ظرف مدت ۲۴ ساعت فروشگاه اینترنتی هایپر اسپرت اطلاع دهد، در این موارد کالای خریداری شده در صورت پلمپ بودن و تایید کارشناسان فروش لیکات قابل بازگشت خواهد بود، علاوه بر این درصورت انصراف از خرید، هزینه ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود، توجه داشته باشید هر گونه تغییر در وضعیت محصول امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.
– در صورت معیوب بودن کالا، مشتریان محترم باید ظرف حداکثر ۲۴ ساعت مراتب را با کارشناسان خدمات پس از فروش در میان گذاشته و راهنمایی های لازم جهت عودت کالا و سفارش جایگزین را کسب نمایند. – در صورت عدم موجودی سفارش جایگزین مبلغ آن به حساب مشتریان واریز می گردد. – لازم به ذکر است جهت تعویض کالا و مرجوع آن در صورت عدم موجودی کالا، بسته بندی باید به صورت اولیه و بدون جدا شدن تگ محصول و رسید خرید ارسال شود. به درخواست هایی که پس از ۲۴ ساعت از زمان دریافت سفارش ارجاع شوند رسیدگی نخواهد شد.
– هزینه ارسال بسته های تعویضی و مرجوعی برای مشتریان به عهده مشتری می باشد. – در صورت معیوب بودن و یا مغایرت کالا هزینه ارسال آن به عهده هایپر اسپرت می باشد. که در این حالت سفارش توسط مشتری ارسال و با توجه به رسید پستی همراه بسته بندی، هزینه ارسال آن برای مشتری واریز می گردد
– کارشناسان خدمات پس از فروش لیکات ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل میکنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیبدیدگی توسط کارشناسان تایید شود، کالا تعویض خواهد شد . – تعویض کالا بستگی به موجود بودن آن در انبار شرکت دارد. – از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر دو تا پنج روزکاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد. – ملاک عمل و اقدام شرکت، نظر کارشناسان پشتیبانی و خدمات پس از فروش هایپر اسپرت است.
– در صورت ثبت سفارش اگر از خرید خود منصرف شده اید و سفارش شما هنوز ارسال نشده باشد، باید هر چه سریعتر مراتب را به کارشناسان فروش هایپر اسپرت اطلاع دهید. – در صورت انصراف از خرید کالا پس از دریافت آن مشتری می بایست مراتب را حداکثر ظرف مدت ۲۴ ساعت فروشگاه اینترنتی لیکات اطلاع دهد، در این موارد کالای خریداری شده در صورت پلمپ بودن و تایید کارشناسان فروش لیکات قابل بازگشت خواهد بود، علاوه بر این درصورت انصراف از خرید، هزینه ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود، توجه داشته باشید هر گونه تغییر در وضعیت محصول امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.
– لطفا ابتدا با کارشناسان پشتیبانی تماس بگیرید، از ارسال کالا بدون هماهنگی خودداری کنید. – پس از تکمیل فرم داخل بسته بندی آن را همراه سفارش خود ارسال نمایید. – کالا را حتما در جعبه یا کارتن اصلی خود قرار دهید و به خوبی بسته بندی کنید. – بر روی جعبه نباید هیچ گونه برچسب یا نوشتن توضیحات آدرس یا هر مورد دیگری وجود داشته باشد و همچنین باید جعبه اصلی کاملا سالم و بدون پارگی و مخدوش بودن باشد در غیر این صورت ضمانت بازگشت کالا لغو خواهد شد. – در صورت مغایرت یا معیوب بودن کالا، پس از اعلام مشتری و ارسال کالا به انبار مرکزی هایپر اسپرت کارشناسان خدمات پس از فروش کالا را از نظر مغایرت و معیوب بودن بررسی کرده و در صورت صحت این موضوع، به درخواست مشتری سفارش جایگزین ثبت یا در غیر این صورت هزینه به حساب مشتری واریز می گردد. در صورت عدم تایید کارشناسان مربوطه، هزینه بازگشت کالا بر عهده مشتری می باشد. – تعویض کالا بستگی به موجود بودن آن در انبار شرکت دارد.
لباس های زیر و محصولات بهداشتی تحت هیچ شرایطی قابل مرجوع و تعویض نمیباشد.