اطلاعات تماس
اگر سوال خود را در قسمت سوالات متداول پیدا نکردید، از طریق راه های زیر با ما تماس بگیرید
آدرس ایمیل
info@hyper-sport.ir
شماره همراه
5061 328 0921
آدرس
خرم آباد، خیابان مطهری، پلاک 171
تلفن
1274 3322 066
مشتریان ما معمولا چه سوال های میپرسن؟
– در صورت ثبت سفارش اگر از خرید خود منصرف شده اید و سفارش شما هنوز ارسال نشده باشد، باید هر چه سریعتر مراتب را به کارشناسان فروش هایپر اسپرت اطلاع دهید. – در صورت انصراف از خرید کالا پس از دریافت آن مشتری می بایست مراتب را حداکثر ظرف مدت ۲۴ ساعت فروشگاه اینترنتی هایپر اسپرت اطلاع دهد، در این موارد کالای خریداری شده در صورت پلمپ بودن و تایید کارشناسان فروش لیکات قابل بازگشت خواهد بود، علاوه بر این درصورت انصراف از خرید، هزینه ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود، توجه داشته باشید هر گونه تغییر در وضعیت محصول امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.
لباس های زیر و محصولات بهداشتی تحت هیچ شرایطی قابل مرجوع و تعویض نمیباشد
– لطفا ابتدا با کارشناسان پشتیبانی تماس بگیرید، از ارسال کالا بدون هماهنگی خودداری کنید. – پس از تکمیل فرم داخل بسته بندی آن را همراه سفارش خود ارسال نمایید. – کالا را حتما در جعبه یا کارتن اصلی خود قرار دهید و به خوبی بسته بندی کنید. – بر روی جعبه نباید هیچ گونه برچسب یا نوشتن توضیحات آدرس یا هر مورد دیگری وجود داشته باشد و همچنین باید جعبه اصلی کاملا سالم و بدون پارگی و مخدوش بودن باشد در غیر این صورت ضمانت بازگشت کالا لغو خواهد شد. – در صورت مغایرت یا معیوب بودن کالا، پس از اعلام مشتری و ارسال کالا به انبار مرکزی هایپر اسپرت کارشناسان خدمات پس از فروش کالا را از نظر مغایرت و معیوب بودن بررسی کرده و در صورت صحت این موضوع، به درخواست مشتری سفارش جایگزین ثبت یا در غیر این صورت هزینه به حساب مشتری واریز می گردد. در صورت عدم تایید کارشناسان مربوطه، هزینه بازگشت کالا بر عهده مشتری می باشد. – تعویض کالا بستگی به موجود بودن آن در انبار شرکت دارد.
– هزینه ارسال بسته های تعویضی و مرجوعی برای مشتریان به عهده مشتری می باشد. – در صورت معیوب بودن و یا مغایرت کالا هزینه ارسال آن به عهده هایپر اسپرت می باشد. که در این حالت سفارش توسط مشتری ارسال و با توجه به رسید پستی همراه بسته بندی، هزینه ارسال آن برای مشتری واریز می گردد.
بعد از ورود به حساب کاربری خود میتوانید با مراجعه به بخش سفارشات از آخرین وضعیت سفارش خود مطلع شوید.
– کارشناسان خدمات پس از فروش لیکات ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل میکنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیبدیدگی توسط کارشناسان تایید شود، کالا تعویض خواهد شد . – تعویض کالا بستگی به موجود بودن آن در انبار شرکت دارد. – از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر دو تا پنج روزکاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد. – ملاک عمل و اقدام شرکت، نظر کارشناسان پشتیبانی و خدمات پس از فروش هایپر اسپرت است.